Концепція журналу

Місія та мета журналу

Журнал “Інженерні та освітні технології” є спеціалізованим науковим виданням, що забезпечує платформу для обміну передовими ідеями, результатами досліджень та практичним досвідом у галузі педагогічних наук. Основна мета видання – сприяти розвитку науки і освіти шляхом висвітлення новітніх досягнень у галузі освітніх технологій, методології навчання, впровадження інформаційно-комунікаційних технологій та інноваційних методів організації навчального процесу.

Основні завдання журналу

  1. Публікація результатів досліджень у галузі розвитку науки та освіти, зокрема в педагогічних науках.
  2. Висвітлення інновацій у використанні інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі.
  3. Огляд сучасних тенденцій розвитку професійної освіти.
  4. Поширення нових форм і методів організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах.
  5. Забезпечення наукового обміну та співпраці між дослідниками, викладачами та практиками у галузі освіти.

Тематика публікацій

  • Впровадження нових форм і методів організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах: історія та сучасність.
  • Сучасні тенденції розвитку професійної освіти.
  • Інноваційні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі.
  • Психологічні аспекти сучасної освіти та освітніх технологій.

Історія створення та розвиток

Журнал був заснований у лютому 2013 року під назвою “Інженерні та освітні технології в електротехнічних і комп’ютерних системах”. Його основна мета полягала у висвітленні питань модернізації методів і технологій навчання студентів технічних спеціальностей. У процесі розвитку редакційна рада прийняла рішення змістити акценти на педагогічні науки, що спричинило зміну назви на “Інженерні та освітні технології” у грудні 2014 року. З 07.11.2018 журнал внесений до групи “Б” переліку наукових фахових видань України за спеціальністю 011 “Освітні, педагогічні науки”.

Цільова аудиторія

Журнал орієнтований на науковців, викладачів, дослідників, аспірантів, докторантів, представників освітніх установ, які займаються розвитком педагогічної науки та впровадженням новітніх освітніх технологій.

Міжнародні стандарти та цифрова ідентифікація

З 1 червня 2018 року всі статті журналу отримують DOI, що забезпечує міжнародну ідентифікацію та підвищує наукову цінність публікацій.

Мови публікацій та періодичність

Журнал приймає статті українською та англійською мовами. Видання виходить 4 рази на рік, забезпечуючи регулярний доступ до новітніх наукових досліджень.

Засновник та видавець

Засновником журналу є Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського. Видання працює відповідно до міжнародних стандартів наукової комунікації та етики публікаційної діяльності.

Нумерація випусків

У 2018 році змінюється формат номеру журналу.
Раніше номер випуску виглядав так – Вип. 3(23); зараз – Т. 6. №3.
Нижче наведена таблиця відповідності минулих випусків і нової нумерації.

Вип. 1(1) = Т. 1. № 1
Вип. 2(2) = Т. 1. № 2
Вип. 3(3) = Т. 1. № 3
Вип. 4(4) = Т. 1. № 4
Вип. 1(5) = Т. 2. № 1
Вип. 2(6) = Т. 2. № 2
Вип. 3(7) = Т. 2. № 3
Вип. 4(8) = Т. 2. № 4
Вип. 1(9)   = Т. 3. № 1
Вип. 2(10) = Т. 3. № 2
Вип. 3(11) = Т. 3. № 3
Вип. 4(12) = Т. 3. № 4
Вип. 1(13) = Т. 4. № 1
Вип. 2(14) = Т. 4. № 2
Вип. 3(15) = Т. 4. № 3
Вип. 4(16) = Т. 4. № 4

Вип. 1(17) = Т. 5. № 1
Вип. 2(18) = Т. 5. № 2
Вип. 3(19) = Т. 5. № 3
Вип. 4(20) = Т. 5. № 4
Вип. 1(21) = Т. 6. № 1
Вип. 2(22) = Т. 6. № 2
Вип. 3(23) = Т. 6. № 3

Журнал “Інженерні та освітні технології” продовжує свою місію, сприяючи інтеграції науки та освіти, розвитку інноваційних підходів у навчанні та забезпеченню високих стандартів якості наукових досліджень.