Платформа «BOARD.NET»: характеристики та функції для уможливлення освіти без обмежень

Автор(и):

DOI: https://doi.org/10.30929/2307-9770.2022.10.02.06

Мова статті: ENG

Анотація

Поява дистанційного навчання на освітній арені під впливом зовнішніх факторів зумовило необхідність адаптувати класичний формат навчання за використанням сучасних технологій для задоволення потреб студентів з орієнтацією на навчання, ретельне опрацювання та розвиток нових навичок та вмінь під керівництвом викладачів. Зміни у форматі освітнього процесу також привели до потреби модернізувати формат розміщення та поширення інформаційних матеріалів, необхідних для навчання, серед студентів та викладачів, що, в результаті, позначилося на перехід останніх до використання віртуальних файлів на віртуальних платформах. Як передбачає назва, у статті йдеться про функціонування хмарного блокноту-дошки «board.net» як альтернативної платформи для синхронного та асинхронного дистанційного електронного навчання, акцентуючи увагу на технічних характеристиках та особливостях першого. Велика увага приділяється відповідності інтерактивної дошки потребам і бажанням сучасних студентів і викладачів шляхом пропозиції користувачам зручного формату для організації навчання разом із низкою інструментів та функцій, що дозволяють повністю зануритися в заняття, не відволікаючись на пошук необхідних матеріалів, а також окремими платформами для прикріплення виконаних завдань та консультацій з викладачем. Стаття також надає важливу інформацію про переваги та недоліки хмарної інтерактивної дошки, що використовується в освітній системі, особливо українській, з прикладами використання першої під час уроку англійської мови для українських студентів факультету іноземних мов за третім типом орієнтації під віртуальним наглядом викладача, а також пропонує порівняння її застосування з конкурентними програмами для подальшого розгляду. Вважаємо, що стаття буде корисною для дослідників сучасної освіти, фахівцям із питань впровадження технологій та діджиталізації в навчальний процес, викладачам саме англійської мови як іноземної, а також викладачам інших дисциплін та всім, хто цікавиться використанням інтерактивних дошок для підвищення якості власного навчання, включаючи тих, хто стикається з різними труднощами  використання сучасних програм і платформ у повному обсязі в умовах надзвичайних ситуаціях, але готові продовжувати навчання.

Ключові слова

віртуальна дошка, віртуальний файл, дистанційне навчання, освіта, хмарний блокнот-дошка, board.net

Бібліографічні посилання

  1. Araiza-Alba, P., Keane, T., Chen, W. S., & Kaufman, J. (2021). Immersive virtual reality as a tool to learn problem-solving skills. Computers & Education, 164, 104121.
  2. Board features Wiki hosting / board.net (2022) – GitLab. URL: https://git.fairkom.net/hosting/board.net/-/wikis/board-features (accessed 09.05.2022).
  3. Board.net (2022). URL: https://board.net/ (accessed 08.05.2022).
  4. Board.net | fairkom (2022). URL: https://www.fairkom.eu/en/boardnet (accessed 07.05.2022).
  5. Bodnenko, D. M., Kuchakovska, H. A., Proshkin, V. V., Lytvyn, O. S. (2020). Using a virtual digital board to organize student’s cooperative learning, Proceedings off the 3rd International Workshop on Augmented Reality In Education (AREdu 2020). Burov O. Yu., Kiv A. E. (Eds.). Kryvyi Rih, Ukraine: CEUR-WS.org. 357–368. URL: http://ceur-ws.org/Vol-2731/paper21.pdf (accessed on: 08.05.2022).
  6. Buckler, L. (2017). Teach, Learn, Share: the Role of Social Media in eLearning. URL: https://www.shiftelearning.com/blog/teach-learn-share-the-role-of-social-media-in-elearning (accessed 08.05.2022).
  7. Carr, J. (2020). Teacher candidate perceptions on alternative asynchronous online discussion boards. Journal of Educational Technology and Online Learning, 3(3), 288-310. https://doi.org/10.31681/jetol.752283
  8. Collaborative Digital Whiteboard (2022). URL: https://edu.google.com/jamboard/ (accessed 09.05.2022).
  9. Fisher, C. (2017). Padlet: An Online Tool for Learner Engagement and Collaboration. Academy of Management Learning & Education. 16(1). 163–165. https://doi.org/10.5465/amle.2017.0055
  10. Hadi, F. & Darmawan, A. A. (2022, February). The Implementation of Virtual Board Games in Teaching Speaking to the Undergraduate Students. In 67th TEFLIN International Virtual Conference & the 9th ICOELT 2021 (TEFLIN ICOELT 2021) (pp. 282-285). Atlantis Press. https://doi.org/10.2991/assehr.k.220201.050
  11. Jang G., Ylirisku S., Sawhney N. (2021). Re-thinking Pedagogy and Dis embodied Interaction for Online Learning and Co-Design. Nordes 2021: Matters of Scale. 9. 423–432. https://doi.org/10.21606/nordes.2021.48
  12. Khoshnevisan, B., & Rashtchi, M. (2021). Developing online discussion boards to increase student engagement during the COVID-19 pandemic. Dual Language Research and Practice Journal, 4(1). 39-50. https://doi.org/10.21423/dlrpj-v4.a29
  13. Kneen, J. (2015). Interactive whiteboards and English teaching: A consideration of typical practice. English in Education, 49(3), 215-232. https://doi.org/10.1111/eie.12072
  14. Linjawi, A. I., Walmsley, A. D., & Hill, K. B. (2012). Online discussion boards in dental education: potential and challenges. European Journal of Dental Education, 16(1), e3-e9.
  15. Lohmann, M. J., & Boothe, K. A. (2020). Developing asynchronous online discussion boards to increase student engagement and learning. In Handbook of research on developing engaging online courses (pp. 134-151). IGI Global.
  16. Mata, L., Lazar, G., & Lazar, I. (2016). Effects of study levels on students’ attitudes towards interactive whiteboards in higher education. Computers in Human Behavior, 54, 278-289. https://doi.org/10.1016/j.chb 2015.07.044
  17. McRay, J., Goertzen, B., & Klaus, K. (2016). Student-moderated discussion boards in a graduate online course. Journal of Leadership Education, 15(1), 150-160. https://doi.org/1012806/V15/I1/A6
  18. Miro Online Whiteboard (2022). Retrieved from https://miro.com/api/. (Accessed on: 09.05.2022)
  19. Nalyvaiko, O., Vakulenko, A. (2021). Canvas LMS: Opportunities and Features. Educological discourse. 35(4). 154–172. DOI: https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.410
  20. Nalyvaiko, O., Vakulenko, A., Zemlin, U. (2020). Features of Forced Quarantine Distance Learning. Scientific notes of the pedagogical department. 47. 78–87. DOI: https://doi.org/10.26565/2074-8167-2020-47-09
  21. Nalyvaiko, O., Vakulenko, A., & Zemlin, U. (2020). The use of the mobile application “DROPS” in the process of learning foreign languages. Electronic Scientific Professional Journal “Open Educational E-Environment of Modern University”, (8), 107-120. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.8.10
  22. Napal, M., Mendióroz-Lacambra, A. & Penalva, A. (2020). Sustainability teaching tools in the digital age. Sustainability, 12(8), 3366.
  23. Onyema, E. M., Deborah, E. C., Alsayed, A. O., Noorulhasan, Q., & Sanober, S. (2019). Online discussion forum as a tool for interactive learning and communication. International Journal of Recent Technology and Engineering, 8(4), 4852-4859. https://doi.org/10.35940/ijrte.D8062.118419
  24. Phillippi, J. C., Schorn, M. N., & Moore-Davis, T. (2015). The APGAR rubric for scoring online discussion boards. Nurse Education in Practice, 15(3), 239-242. https://doi.org/10.1016/j.nepr.2014.11.002
  25. Ransdell, S. Borror, J. & Su, A. (2018). Users not Watchers: Motivation and the use of discussion boards in online learning, FDLA Journal, 3, Article 4. Available at: https://nsuworks.nova.edu/fdla-journal/vol3/iss1/4
  26. Sharing a classic whiteboard – Zoom Support (2022). Retrieved from https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/205677665-Sharing-a-classic-whiteboard. (Accessed on: 09.05.2022)
  27. Stoten, D.W., Oliver, S., O’Brien, J. & Swain, C.G. (2018), Co-creation and online learning: A case study of online discussion boards at an English business school, Journal of Applied Research in Higher Education, 10(1), 44-60. https://doi.org/10.1108/JARHE-06-2017-0068
  28. Tatli, C. & Kiliç, E. (2016). Interactive whiteboards: do teachers really use them interactively? Interactive Learning Environments, 24(7), 1439-1455. https://doi.org/10.1080/10494820.2015.1016536
  29. Zhernovnykova, О., Peretiaha, L., Kovtun, А., Korduban, М., Nalyvaiko, О., & Nalyvaiko, N. (2020). The technology of prospective teachers’ digital competence formation by means of gamification. Information Technologies and Learning Tools, 75(1), 170–185. https://doi.org/10.33407/itlt.v75i1.3036