Автор(и):
- Василишина Наталія Максимівна, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0003-9998
DOI: https://doi.org/10.30929/2307-9770.2022.10.02.08
Мова статті: ENG
Анотація
Актуальність нашого дослідження може бути підтверджена тим фактом, що диджиталізація, безсумнівно, змінила нашу систему освіти, але не можна сказати, що вона зменшила цінність офлайн навчання в класі. Найбільша перевага диджиталізації у навчанні іноземним мовам в 21 столітті полягає в тому, що вона поєднується з аспектами як навчання в класі, так і методами онлайн-навчання. Разом вони діють як система підтримки один для одного, що дає опору нашим сучасним студентам. Додамо, що диджиталізація в навчанні іноземними мовами також виявилася правильним методом економії ресурсів. Платформи онлайн-екзаменів обмежили використання паперу. У рамках нашого дослідження ми виділили такі ефективні прийоми у вивченні ділової англійської, як: онлайн-курси, онлайн-іспити, цифрові підручники, анімація, навчання студентів на одній платформі, Інтернет-ресурси: зв’язок студентів із їхніми викладачами, Інтернет диджиталізація, Адміністративні дії, Кросворди/Віртуальні кросворди, Віберіть ключові слова, Рольові ігри, Шаради, Двадцять запитань, Онлайн-навчання на основі завдань. Під час дослідження ми помітили, що в наукових колах немає консенсусу щодо ефективності та доцільності використання ігрової діяльності під час викладання або вивчення ділової англійської мови. Проте ми вважаємо доцільним та актуальним, тому її використання здатне підвищити мотивацію до вивчення ділової англійської мови. Ми визначили наступні переваги використання он-лайн ресурсів під час навчання Business English: підвищує інтерес та мотивує виконувати завдання; занурює в середовище ділової англійської мови; стимулює вміння працювати самостійно; сприяє розвитку критичного мислення, пам’яті, уваги; формує іншомовну компетенцію з аудіювання та соціокультурну компетентність; активізує бажання спілкуватися англійською при обговоренні переглянутого; дає можливість формувати реалістичні та сучасні ситуації для обговорення; дозволяє використовувати широкий спектр вправ і різноманітних форм роботи на етапах попереднього та постперегляду; студенти вищої освіти навчаються розуміти невербальне спілкування та збагачують свій активний і пасивний словниковий запас. Дослідженням було зроблено висновок, що всі онлайн-заходи, розроблені для вдосконалення іноземної мови з дисципліни «Ділова англійська мова», розроблені викладачами кафедри іноземних мов та методики викладання іноземних мов, можуть бути використаними у процесі оволодіння навчальними дисциплінами. Сподіваємося, що результати будуть розвивати подальші кроки в оптимізації навчання іноземних мов у змішаному та дистанційному навчанні.
Ключові слова
цифровий простір, педагогічні технології, освітня система, іншомовна освіта, цифрове освітнє середовище, інформація та цифрова компетентність, спілкування іноземними мовами, іншомовна комунікативна компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, цифрові медіа
Бібліографічні посилання
- Chan, T. W., Roschelle, J., Hsi, S., Kinshuk, Sharples, M., Brown, T., Soloway, E. (2006). One-To-One Technology-Enhanced Learning: An Opportunity For Global Research Collaboration. Research And Practice In Technology Enhanced Learning. 1(1). P. 3 – 29.
- Cheremisin, P. A., Davydova, A. A., Meleshkina, E. A., Goltseva, O. S., Zhilina, A. V. (2022). Digitalization as a new educational paradigm. Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara. V. 26. N. esp.2. P. e022060. DOI: 10.22633/rpge.v26iesp.2.16558. URL: https://periodicos.fclar.unesp.br/rpge/article/view/16558.
- Collins, A., Halverson, R. (2009). Rethinking education in the age of technology: the digital revolution and schooling in America. New York: Teachers College Press. P. 3 – 12.
- Council of Europe. (2001). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Cambridge University Press. URL: https://cutt.ly/tf6upHB.
- Council of Europe. (2018). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment. Companion volume with new descriptors. URL: https://cutt.ly/sf6uzJ4..
- Council Recommendation of 22 May 2018 on Key Competences for Lifelong Learning. (2018). P. 1 – 13.
- Daniëlle, H. (2016). Comparing traditional and digital learning methods to improve the learning outcomes of young children. Tilburg University. P. 5 – 18.
- Digital Education at School in Europe. Eurydice Report. Luxembourg: Publications Office of the European Union. (2019). P. 9 – 45.
- Education and Training. URL: https://ec.europa.eu/education/node_en.
- Fun & Easy Games for Teaching Business English to Adults. URL: https://bridge.edu/tefl/blog/games-teaching-business-english/.
- Gadzaova, L. P.; Goverdovskaya, E. V.; Alisultanova, E. D.; Moiseenko, N. A. (2022). Use of digital technology by a teacher to improve the effectiveness of the process of students’ training and professional self-identification. Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara. V. 26. N. esp.2. P. e022064. DOI: 10.22633/rpge.v26iesp.2.16562. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/rpge/article/view/16562.
- Garanin, M. (2022). Implementation of innovations in higher education institutions. Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara. V. 26. N. esp.2. P. e022072. DOI: 10.22633/rpge.v26iesp.2.16571. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/rpge/article/view/16571.
- Henning, J. (2008) The Art of Discussion-Based Teaching: Opening Up Conversation in the Classroom. New York : Routledge. P. 56 – 78.
- Hughes, R. (2011) Teaching and Researching: Speaking (Applied Linguistics in Action). 2nd ed. Pearson Education Limited. 197 p.
- Kidd, D. (2019). How to select the right digital materials for your students. Cambridge University Press. URL: https://www.cambridge.org/elt/blog/2019/10/29/how-select-right-digital-materials-your-students/
- Krasnozhon , N. .; Lytvynska, . S.; Senchylo-Tatlilioglu, N. .; Revenko , V. .; Salata, H. (2022). Development of education and science in the historical industry in the conditions of transformations: Experience of EU countries. Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara. V. 26. N. 00. P. e022007. DOI: 10.22633/rpge.v26i00.16084. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/rpge/article/view/16084.
- Miloradov, K. A.; Eidlina, G. M. (2022). Development of teachers’ digital competencies on the basis of Innopolis University. Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara. V. 26. N. esp.2. P. e022078, 2022. DOI: 10.22633/rpge.v26iesp.2.16577. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/rpge/article/view/16577.
- Modern Teaching Methods – It’s Time for the Change. URL: https://eduvoice.in/modern-teaching-methods.
- Moodie, G. (2002) Identifying Vocational Education and Training. Journal of Vocational Education and Training. Vol. 54. № 2. P. 266 – 289.
- Online education vs Traditional Education: Which one is better for you? URL: https://www.classgap.com/en/blog/online-education-traditional-education-which-one-better-for.
- Orlova, I. (2022). Building the educational system of higher educational institution in the digital educational environment. Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara. V. 26. N. esp.2. P. e022061, 2022. DOI: 10.22633/rpge.v26iesp.2.16559. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/rpge/article/view/16559.
- Ovcharuk, O., Ivaniuk, I., Soroko, N., Gritsenchuk, O., & Kravchyna, O. (2020). The use of digital learning tools in the teachers’ professional activities to ensure sustainable development and democratization of educa-tion in European countries. E3S Web of Conferences,166. URL: https://doi.org/10.1051/e3sconf/202016610019.
- Poplavskyi, M.; Rybinska, Y.; Kholmakova, Y.; Amirkhanova, M.; Kuznietsova, A.; Stebaieva, O. (2022). Information society: Psychological approach o social networking sites (an educational study). Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara. V. 26. N. esp.1. P. e022035. DOI: 10.22633/rpge.v26iesp.1.16511. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/rpge/article/view/16511.
- Skril, I.; Vasylyshyna, N.; Skyrda, T.; Moroz, O.; Voropayeva, T. O (2021). Papel da informatização da educação na melhoria da eficiência do processo educativo. Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara. V. 25. N. 3. P. 2506–2518. DOI: 10.22633/rpge.v25i3.15886. Disponível em: https://periodicos.fclar.unesp.br/rpge/article/view/15886
- Task-Based Learning Activities for Teaching Business English. URL: https://ontesol.com/blog/how-to-teach-english/business-english/task-based-learning-activities-teaching-business-english/
- Vasylyshyna, N. (2014). English in Context. K.: Print Line. 196 p.
- Yıldırım, A. (2001). A Qualitative Assessment of the Curriculum Development Process at Secondary Vocational Schools in Turkey. Journal of Career and Technical Education. №1. С. 57 – 59.
