Автор(и):
- Василишина Наталія Максимівна, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0003-9998
- Гончаренко-Закревська Наталія Валеріївна, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4393-9750
DOI: https://doi.org/10.32782/2307-9770.2023.11.02.03
Мова статті: ENG
Анотація
Актуальність даного дослідження можна підтвердити такими аргументами, як: професійна підготовка студентів магістратури потребує постійного вдосконалення та модернізації разом із мінливим глобальним світом освіти; знання та навички ділової англійської мають бути сформовані на найвищому рівні; управлінський ескалатор – ефективна якість майбутніх фахівців. Ця стаття має на меті надати критерії управлінського ескалатора, який зможе допомогти студентам магістратури визначити та впоратися з їхнім ймовірним накопиченням управлінських обов’язків, зокрема щодо будь-яких управлінських прогалин. Отже, метою цієї статті є визначення ключових слів і теорій, які використовуються в дискусії, аналіз результатів концепції управлінського ескалатора. Завданнями є: по-перше, дати теоретичний огляд основних складових управлінського ескалатора, важливих для майбутніх магістрів бізнесу; по-друге, представити перелік заходів, спрямованих на формування навичок управління ескалатором; нарешті, за отриманими результатами було зроблено висновок і надано відповідні рекомендації керівникам. Результати дослідження засвідчили, що вдосконалення навчального процесу в контексті взаємодії викладачів зі студентами можливе шляхом впровадження нових форм навчання, а саме: активних методів навчання іноземної мови; інтенсивні форми навчання; організація навчального матеріалу у формі творчих письмових робіт. Серед позитивних аспектів створення управлінського ескалатора у викладанні ділової англійської є: обмін ідеями щодо дисципліни та викладання з колегами-ентузіастами для досягнення спільної мети; підвищена успішність магістрантів; уміння вчитися, коли виникають несподівані міжпредметні зв’язки; здатність визнавати, що студенти моделюють довгострокове навчання, цікавляться своєю дисципліною та курсами інших викладачів, визначають зв’язки між тим, що вони знають, і новими ідеями та формують нові погляди на вирішення проблем; креативність, гнучкість, реальне навчання, не ізольоване освітнім досвідом; великі можливості зв’язати нові знання з тим, що вони знають і чим цікавляться; сприятливе середовище для магістрантів, щоб навчатися та демонструвати свої навички та розуміння проблем; особистий внесок магістрантів є результатом вивчення нових, складних концепцій, надання привілеїв і відповідальності у виборі того, що і як вони вивчають, демонстрації свого бачення проблеми. Новизна даного педагогічного дослідження була доведена пропозицією трьох завдань-управлінських ескалаторів, таких як: «Креативне письмо: дослідження інвестицій»; «Вирішення проблем ділових випадків»; «Переконливий електронний лист діловому партнеру».
Ключові слова
управлінський ескалатор, студенти магістратури, навички та здібності, ділова англійська мова, навчальна програма, вправи навчальної діяльності, модель навчального середовища
Бібліографічні посилання
- Annual report of the National Agency for Quality Assurance in Higher Education for 2020 (2021). National Agency for Quality Assurance in Higher Education. URL: https://naqa.gov.ua/wp-content/uploads/2021/02/%D0%A0%D1%96%D1%87%D0%BD%D0% B8% D0% B9-% D0% B7% (accessed 20.02.2023).
- Assaf, A. S. (2001). Palestinian Students’ Attitudes Towards Modern Standard Arabic and Palestinian City Arabic. RELC Journal. V. 32(2). P. 45 – 62. DOI: https://doi.org/10.1177/003368820103200204.
- Bilal, A. Q., Ghayyur, S. A. K., Kanwa, L S., Nazir, Z., &Ruba I., (2019) Motivation in selection of open source software license: economic and social perspective. Journal of Theoretical and Applied Information Technology. V. 97, #24. P. 3868 – 3878.
- Byram, M. (2021). Teaching and Assessing Intercultural Communicative Competence. Revisited (2nd ed.). Blue Ridge Summit, PA: Multilingual Matters. P. 13 – 37.
- Candlin, C., & Mercer, N. (2021). English Language Teaching in its Social Context. New York: Routledge. URL:https://www.scribd.com/document/50034988/English-LanguageTeaching-in-Its-Social-Context-Candlin-Christopher-N-MercerNeil.D0% B2% D1% 96% D1% 82-2020.pdf (accessed 20.02.2023).
- Drăcșineanu, C. (2020). Towards a More Communicative Approach in Teaching English as a Foreign Language. Logos Universality Mentality Education Novelty. Philosophy & Humanistic Sciences. V. 8(1). P. 61−68. DOI: https://doi.org/10.18662/lumenphs/8.1/36.
- Dryden, S., Tankosić, A., & Dovchin, S. (2021). Foreign Language Anxiety and Translanguaging as an Emotional Safe Space: Migrant English as a Foreign Language Learner in Australia. System. V. 101. P.102593 – 102603. DOI: https://doi.org/10.1016/j.system. 2021.10259.
- Hamidah, A. R., Azizah, R., Shah, R. A. W., Faizah, M. N.,Wan, Z. W. Z., & Mohd, A. B. (2017). Factors Affecting Motivation in Language. Learning International Journal of Information and Education Technology. V.7. 7 p.
- Harlan, K. (2000). Foreign Language Textbooks in the Classroom: Bridging the Gap Between Second Language Acquisition Theory and Pedagogy. Honors Project. V. 5. URL: https://digitalcommons.iwu.edu/hispstu_honproj/5.
- Jauregi, K., de Graff, R., van den Bergh, H., & Kriz, M. (2011). Native-Non-Native Speaker Interactions Through Videoweb Communication: a Clue for Enhancing Motivation? Computer Assisted Language Teaching. V. 25 (1). P. 1−19. DOI: https://doi.org/10.1080/09588221.2011.582587.
- Koliesnikov, R. (2021). Innovative Methods of Teaching Foreign Languages Modern Look. Philological Sciences, Intercultural Communication and Translation Studies: Theoretical and Practical Aspects. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-039-1-93.
- Kuzmina, M. O., Protas, O. L., Fartushok, T. V., Raievska, Y. M., & Ivanova, I. B. (2020). Formation of Students’Competence of Tertiary Educational Institutions by Practical Training Aids. International Journal of Higher Education. V.9, #7. P. 279−288. DOI: https://doi:10.5430/ijhe.v9n7p279.
- Morar, L., Boştină-Bratu, S., & Nagoescu, A. (2021). Communicative Teaching – an Efficient Approach to Foreign Language Teaching. Sciendo. V. 26(2). P. 163−167. DOI: https://doi.org/10.2478/bsaft-2021-0019.
- Narodovska, O. (2017). Communicative Method of Teaching English as a Key in the Quality Training of Future Professionals. Advanced Science News. URL: http://www.rusnauka.com/20_TSN_2017/Philologia/1_226906.doc.htm (accessed 20.02.2023).
- Nikitina, S., & Dulmukhametova, G. (2019). Teaching Foreign Languages to Journalism and Media Communication Students. The Combination of Modern and Classical Approaches. Humanities & Social Sciences Reviews. V. 7(6). P. 71−75. DOI: https://doi.org/10.18510/hssr.2019.7615.
- Ornstein, J. (2018). Foreign Language Teaching. Soviet and East European Linguistics. P. 143−191. DOI: https://doi.org/10.1.515/9783110814620-010.
- Rababah, І. (2020). The Reality of Using Modern Teaching Methods in Teaching Arabic for Speakers of other Languages from Teachers’ Perspective. DOI: https://doi.org/10.25255/jss.
- Rees, W. and Porter, C. (2015). Skills of Management and Leadership: Managing People in Organizations. Macmillan International Higher Education. P. 12 – 56.
- Shim, H., & Lee, S. (2018). Development of Educational Materials Using Prezi as Digital Storytelling Tool. Journal of Theoretical and Applied Information Technology. V. 96(22). P. 7491 – 7499. URL: http://www.jatit.org/volumes/Vol96No22/17Vol96No22.pdf (accessed 20.02.2023).
- Tashakori, S., & Haghighat, S. (2019). Designing the Intelligent System Detecting a Sense of Wonder in English Speech Signal Using Fuzzy-Nervous Inference Adaptive System (ANFIS). BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. V. 10(1). P. 55 – 63. URL: https://pdfs.semanticscholar.org/5c91/68e02902464 2f76d362bb396e176d793e9fd.pd f (accessed 20.02.2023).
- Thompson, A. S., & Lee, J. (2018). The Motivational Factors Questionnaire in the Korean EFL Context: Predicting Group Membership According to English Proficiency and Multilingual Status. The Language Learning Journal. V. 46(4). P. 398 – 414. DOI: https:// doi.org/10.1080/09571736.2015.1130082.
- Wahedi, N. (2020). Peculiarities of Communicative Approach in Foreign Language Teaching. Bulletin of Science and Practice. V. 6(2). P. 297−301. DOI: https://doi.org/10.33619/2414-2948/51/35.
- Yudina, O. (2016). Formation of Students’ Foreign Language Professionally Oriented Communicative Competence with the Use of Internet Resources. Scientific notes of Berdyansk State Pedagogical University. Series: Pedagogical sciences. Berdyansk. V. 1. P.328–334.
- Zhunussova, G. (2021). Language Teachers’ Attitudes Towards English in a Multilingual Setting. System, 100, 102558, DOI:https://doi.org/10.1016/j.system.2021.102558.
