Створення управлінського ескалатору у магістрантів під час вивчення навчальної дисципліни «Ділова іноземна мова»

Автор(и):

DOI: https://doi.org/10.32782/2307-9770.2023.11.02.03

Мова статті: ENG

Анотація

Актуальність даного дослідження можна підтвердити такими аргументами, як: професійна підготовка студентів магістратури потребує постійного вдосконалення та модернізації разом із мінливим глобальним світом освіти; знання та навички ділової англійської мають бути сформовані  на найвищому рівні; управлінський ескалатор – ефективна якість майбутніх фахівців. Ця стаття має на меті надати критерії управлінського ескалатора, який зможе допомогти студентам магістратури визначити та впоратися з їхнім ймовірним накопиченням управлінських обов’язків, зокрема щодо будь-яких управлінських прогалин. Отже, метою цієї статті є визначення ключових слів і теорій, які використовуються в дискусії, аналіз результатів концепції управлінського ескалатора. Завданнями є: по-перше, дати теоретичний огляд основних складових управлінського ескалатора, важливих для майбутніх магістрів бізнесу; по-друге, представити перелік заходів, спрямованих на формування навичок управління ескалатором; нарешті, за отриманими результатами було зроблено висновок і надано відповідні рекомендації керівникам. Результати дослідження засвідчили, що вдосконалення навчального процесу в контексті взаємодії викладачів зі студентами можливе шляхом впровадження нових форм навчання, а саме: активних методів навчання іноземної мови; інтенсивні форми навчання; організація навчального матеріалу у формі творчих письмових робіт. Серед позитивних аспектів створення управлінського ескалатора у викладанні ділової англійської є: обмін ідеями щодо дисципліни та викладання з колегами-ентузіастами для досягнення спільної мети; підвищена успішність магістрантів; уміння вчитися, коли виникають несподівані міжпредметні зв’язки; здатність визнавати, що студенти моделюють довгострокове навчання, цікавляться своєю дисципліною та курсами інших викладачів, визначають зв’язки між тим, що вони знають, і новими ідеями та формують нові погляди на вирішення проблем; креативність, гнучкість, реальне навчання, не ізольоване освітнім досвідом; великі можливості зв’язати нові знання з тим, що вони знають і чим цікавляться; сприятливе середовище для магістрантів, щоб навчатися та демонструвати свої навички та розуміння проблем; особистий внесок магістрантів є результатом вивчення нових, складних концепцій, надання привілеїв і відповідальності у виборі того, що і як вони вивчають, демонстрації свого бачення проблеми. Новизна даного педагогічного дослідження була доведена пропозицією трьох завдань-управлінських ескалаторів, таких як: «Креативне письмо: дослідження інвестицій»; «Вирішення проблем ділових випадків»; «Переконливий електронний лист діловому партнеру».

Ключові слова

управлінський ескалатор, студенти магістратури, навички та здібності, ділова англійська мова, навчальна програма, вправи навчальної діяльності, модель навчального середовища

Бібліографічні посилання

  1. Annual report of the National Agency for Quality Assurance in Higher Education for 2020 (2021). National Agency for Quality Assurance in Higher Education. URL: https://naqa.gov.ua/wp-content/uploads/2021/02/%D0%A0%D1%96%D1%87%D0%BD%D0% B8% D0% B9-% D0% B7% (accessed 20.02.2023).
  2. Assaf, A. S. (2001). Palestinian Students’ Attitudes Towards Modern Standard Arabic and Palestinian City Arabic. RELC Journal. V. 32(2). P. 45 – 62. DOI: https://doi.org/10.1177/003368820103200204.
  3. Bilal, A. Q., Ghayyur, S. A. K., Kanwa, L S., Nazir, Z., &Ruba I., (2019) Motivation in selection of open source software license: economic and social perspective. Journal of Theoretical and Applied Information Technology. V. 97, #24. P. 3868 – 3878.
  4. Byram, M. (2021). Teaching and Assessing Intercultural Communicative Competence. Revisited (2nd ed.). Blue Ridge Summit, PA: Multilingual Matters. P. 13 – 37.
  5. Candlin, C., & Mercer, N. (2021). English Language Teaching in its Social Context. New York: Routledge. URL:https://www.scribd.com/document/50034988/English-LanguageTeaching-in-Its-Social-Context-Candlin-Christopher-N-MercerNeil.D0% B2% D1% 96% D1% 82-2020.pdf (accessed 20.02.2023).
  6. Drăcșineanu, C. (2020). Towards a More Communicative Approach in Teaching English as a Foreign Language. Logos Universality Mentality Education Novelty. Philosophy & Humanistic Sciences. V. 8(1). P. 61−68. DOI: https://doi.org/10.18662/lumenphs/8.1/36.
  7. Dryden, S., Tankosić, A., & Dovchin, S. (2021). Foreign Language Anxiety and Translanguaging as an Emotional Safe Space: Migrant English as a Foreign Language Learner in Australia. System. V. 101. P.102593 – 102603. DOI: https://doi.org/10.1016/j.system. 2021.10259.
  8. Hamidah, A. R., Azizah, R., Shah, R. A. W., Faizah, M. N.,Wan, Z. W. Z., & Mohd, A. B. (2017). Factors Affecting Motivation in Language. Learning International Journal of Information and Education Technology. V.7. 7 p.
  9. Harlan, K. (2000). Foreign Language Textbooks in the Classroom: Bridging the Gap Between Second Language Acquisition Theory and Pedagogy. Honors Project. V. 5. URL: https://digitalcommons.iwu.edu/hispstu_honproj/5.
  10. Jauregi, K., de Graff, R., van den Bergh, H., & Kriz, M. (2011). Native-Non-Native Speaker Interactions Through Videoweb Communication: a Clue for Enhancing Motivation? Computer Assisted Language Teaching. V. 25 (1). P. 1−19. DOI: https://doi.org/10.1080/09588221.2011.582587.
  11. Koliesnikov, R. (2021). Innovative Methods of Teaching Foreign Languages Modern Look. Philological Sciences, Intercultural Communication and Translation Studies: Theoretical and Practical Aspects. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-039-1-93.
  12. Kuzmina, M. O., Protas, O. L., Fartushok, T. V., Raievska, Y. M., & Ivanova, I. B. (2020). Formation of Students’Competence of Tertiary Educational Institutions by Practical Training Aids. International Journal of Higher Education. V.9, #7. P. 279−288. DOI: https://doi:10.5430/ijhe.v9n7p279.
  13. Morar, L., Boştină-Bratu, S., & Nagoescu, A. (2021). Communicative Teaching – an Efficient Approach to Foreign Language Teaching. Sciendo. V. 26(2). P. 163−167. DOI: https://doi.org/10.2478/bsaft-2021-0019.
  14. Narodovska, O. (2017). Communicative Method of Teaching English as a Key in the Quality Training of Future Professionals. Advanced Science News. URL: http://www.rusnauka.com/20_TSN_2017/Philologia/1_226906.doc.htm (accessed 20.02.2023).
  15. Nikitina, S., & Dulmukhametova, G. (2019). Teaching Foreign Languages to Journalism and Media Communication Students. The Combination of Modern and Classical Approaches. Humanities & Social Sciences Reviews. V. 7(6). P. 71−75. DOI: https://doi.org/10.18510/hssr.2019.7615.
  16. Ornstein, J. (2018). Foreign Language Teaching. Soviet and East European Linguistics. P. 143−191. DOI: https://doi.org/10.1.515/9783110814620-010.
  17. Rababah, І. (2020). The Reality of Using Modern Teaching Methods in Teaching Arabic for Speakers of other Languages from Teachers’ Perspective. DOI: https://doi.org/10.25255/jss.
  18. Rees, W. and Porter, C. (2015). Skills of Management and Leadership: Managing People in Organizations. Macmillan International Higher Education. P. 12 – 56.
  19. Shim, H., & Lee, S. (2018). Development of Educational Materials Using Prezi as Digital Storytelling Tool. Journal of Theoretical and Applied Information Technology. V. 96(22). P. 7491 – 7499. URL: http://www.jatit.org/volumes/Vol96No22/17Vol96No22.pdf (accessed 20.02.2023).
  20. Tashakori, S., & Haghighat, S. (2019). Designing the Intelligent System Detecting a Sense of Wonder in English Speech Signal Using Fuzzy-Nervous Inference Adaptive System (ANFIS). BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. V. 10(1). P. 55 – 63. URL: https://pdfs.semanticscholar.org/5c91/68e02902464 2f76d362bb396e176d793e9fd.pd f (accessed 20.02.2023).
  21. Thompson, A. S., & Lee, J. (2018). The Motivational Factors Questionnaire in the Korean EFL Context: Predicting Group Membership According to English Proficiency and Multilingual Status. The Language Learning Journal. V. 46(4). P. 398 – 414. DOI: https:// doi.org/10.1080/09571736.2015.1130082.
  22. Wahedi, N. (2020). Peculiarities of Communicative Approach in Foreign Language Teaching. Bulletin of Science and Practice. V. 6(2). P. 297−301. DOI: https://doi.org/10.33619/2414-2948/51/35.
  23. Yudina, O. (2016). Formation of Students’ Foreign Language Professionally Oriented Communicative Competence with the Use of Internet Resources. Scientific notes of Berdyansk State Pedagogical University. Series: Pedagogical sciences. Berdyansk. V. 1. P.328–334.
  24. Zhunussova, G. (2021). Language Teachers’ Attitudes Towards English in a Multilingual Setting. System, 100, 102558, DOI:https://doi.org/10.1016/j.system.2021.102558.