Автор(и):
- Василишина Наталія Максимівна, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0003-9998
- Гончаренко-Закревська Наталія Валеріївна, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4393-9750
DOI: https://doi.org/10.32782/2307-9770.2024.12.01.02
Мова статті: ENG
Анотація
Актуальність даного дослідження підтверджується тим, що на сьогоднішній день якість освіти в аспекті формування професійних компетенцій випускників закладів вищої освіти (далі – ЗВО) є надзвичайно складним питанням, пов’язаним з багатьма аспектами суспільного життя. Проте основним параметром якості є відповідність парадигми та стратегії навчання підприємницькому типу ЗВО – Університету 3.0. У статті показано, що повсюдний бурхливий розвиток такого типу університетів у світі ознаменував перехід до проактивної моделі генерації технологій, талантів, ринків і ринкових послуг, у рамках якої університети перетворюються на містоутворюючі центри економічних кластерів. Відповідно змінюється як підхід до формування професійної компетентності випускників, так і саме поняття цієї компетентності. Відповідно до моделі 3.0 підготовка спеціалістів-новаторів безпосередньо пов’язана з розвитком підприємницьких компетенцій, метакогнітивних навичок, навичок самоосвіти, здатності продукувати власні знання та науковий продукт. Метою даної статті є аналіз основних аспектів навчання студентів англійської мови, які навчаються за освітою магістра вищих навчальних закладів, написання есе, які підвищують навчальну мотивацію студентів, а також сприяють їх професійному розвитку та особистісному зростанню. Завдання поточного дослідження охоплюють, по-перше, теоретичну частину, спрямовану на розкриття основних сучасних технік написання думок, а по-друге, поточне дослідження спрямоване на забезпечення реальних можливих тем есе для спеціальностей 292 «Міжнародні економічні відносини та бізнес» та 293 «Міжнародне право», які доповнюються практичними прикладами есе. Результати роботи розкрили застосування ціннісно-компетентнісного підходу в рамках навчання написання есе, що засвідчило важливість розвитку критичного мислення та створення багатоаспектних ідей. Результати теоретичної та наукової частин дослідження продемонстрували наступні сучасні результати: вісім основних принципів написання успішного есе студентом університету; список тематики есе юридичній, економічній та бізнес-сферах; два приклади правильного есе для обох спеціальностей. Важливість поточного дослідження може бути підтверджена наданням важливих порад щодо написання есе, які повинні враховуватися викладачами сучасних університетів з метою розвитку навичок написання есе сучасними студентами магістратури.
Ключові слова
магістранти, есе, Ділова англійська мова, вища освіта, цифрові інструменти, теми есе, ціннісний компетентнісний підхід
Бібліографічні посилання
- Ali, M. (2021). Quality education for preparing future competencies. GRIN Verlag. PP. 33 – 48.
- Andros, S., Akimov, O., Akimova, L., Chang, S., & Gupta, S. K. (2021). Scenario Analysis of the Expected Integral Economic Effect from an Innovative Project. Marketing and Management of Innovations, 3, 237-251.
- Antoniuk, L., Kalenyuk, I., Tsyrkun, O., Sandul, M. (2019). Rankings in the higher education competitiveness management system. Problems and Perspectives in Management, 17 (4), 325- 339. 3. Attis, D. (n.d.). Higher education and the future of U.S. competitiveness. Educause. URL: https://www.educause.edu/researchand-publications/books/tower-and-cloud/higher-education-andfuture-us-competitiveness.
- Baroncelli, S., & Fornetti, R. (Eds.) (2014). Teaching and Learning the European Union: Traditional and Innovative Methods. Springer. 138 p.
- The Bologna Process 2020 – The European Higher Education Area in the new decade. Communique of the Conference of European Ministers Responsible for Higher Education. Leuven and Leuven-la-Neuve, 28-29 April [Electronic resource]. URL: http://europa.eu/rapid/press-release_IP-09-675_en.htm
- Brinia, V., & Davim, J. (2020). Designing an Innovative Pedagogy for Sustainable Development in Higher Education. CRC Press. 301 p.
- Carvalho, A. (2020). Pedagogical innovation in higher education and active learning methodologies – a case study. Education and Training. URL: https://comum.rcaap.pt/bitstream/10400.26/35831/1/Pedagogical.pdf
- Creemers, B.P., & Kyriakides, L. (2008). The Dynamics of Educational Effectiveness: A Contribution to Policy, Practice and Theory in Contemporary Schools. Routledge. 145 p.
- Ellis, A., & Bond, J. (2016). Research on Educational Innovations. London, Routledge. 249 p.
- European Commission (2021). Future of Europe: Towards a European Education Area by 2025. URL: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_17_4521.
- Kozinchuk, V., Kuzmenko, A., Malona, S., Matviienko, L., & Sonechko, O. (2022). Competitiveness of Ukrainian higher education in the world aspect against the background of Russian armed aggression. Revista Eduweb, vol. 16(2), p. 166-179. URL: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2022.16.02.12.
- Lai, H.Y.T. (2013). The Motivation of Learners of English as a Foreign Language Revisited. International Education Studies, 6(10), 90−101.
- Law of Ukraine “On Higher Education” of 01.07.2014, № 1556-VII. Official website of the Verkhovna Rada of Ukraine. Available at: http://zakon4.rada.gov. ua/laws/show/1556‒18.
- Ministry of Education and Science of Ukraine. State Enterprise “Ukrainian State Center for International Education”. Available at: http://studyinukraine.gov.ua/ru/zhizn-v-ukraine/inostrannye-studenty-v-ukraine.
- Novosad, Gh. (2022). Internationalization of Higher Education: Foreign Students in Ukraine (2015–2016). URL: http://elartu.tntu.edu.ua/ bitstream/123456789/16939/2/ Conf_2016_Novosad_G-Internationalization_of_higher_26-28.pdf
- OECD (2019), Education at a Glance 2019: OECD Indicators, OECD Publishing. Paris. URL: https://doi.org/10.1787/f8d7880den.
