Автор(и):
- Василишина Наталія Максимівна, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0003-9998
- Гончаренко-Закревська Наталія Валеріївна, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4393-9750
DOI: https://doi.org/10.32782/2307-9770.2024.12.02.02
Мова статті: ENG
Анотація
Актуальність поточного дослідження може бути доведена підтверджувальною інформацією про те, що світ стикається з безпрецедентними викликами, які матимуть глибокий вплив на працівників і бізнес, економіку та суспільства. Розвиток навичок навчання впродовж життя відіграють важливу роль у тому, щоб дати можливість підприємствам, працівникам і суспільству адаптуватися до мегатрендів і формувати їх, а також використовувати можливості, що, у свою чергу, вимагає коригування політики та систем. Пандемія COVID-19 серйозно порушила ринки праці, але також прискорила деякі з довгострокових мегатрендів, що призвело до поєднання структурного тиску та тиску, пов’язаного з кризою, і створило величезні проблеми для працевлаштування, гідної роботи та можливостей для отримання навичок. Цифровізація та технологічні інновації, такі як штучний інтелект (ШІ), автоматизація та робототехніка, а також те, як ми керуємо ними та використовуємо їх, матимуть значний вплив на ринки праці, впливаючи на те, як люди працюють, тип роботи, яку вони виконують, і навички, які вони отримують. необхідно ефективно виконувати нові завдання. Виявлення та надання майбутніх навичок є критично важливими, якщо ми хочемо реалізувати майбутнє роботи, орієнтоване на людину. Задоволення існуючих і нових потреб у навичках і збільшення спроможності систем реагувати на них буде мати вирішальне значення для систем освіти та навчання, щоб бути в курсі глобальних викликів і перетворювати їх на можливості. МОП може зробити свій внесок у виявлення бар’єрів, покращення глобальних баз даних і знань і розробку ефективних механізмів передбачення для підтримки обґрунтованих політичних рішень і формування навичок, що керуються попитом, і систем навчання впродовж життя. У статті виявлено критерії оцінки рівня ділових навичок студентів закладів вищої освіти, які можна сформулювати наступним чином: мотиваційний критерій (рівень ділової спрямованості; рівень прагнення до успіху); когнітивний критерій (рівень компетентності студентів ВНЗ; рівень їх готовності до виконання творчих завдань); діяльнісний критерій (рівень готовності студентів до ризику); емоційний критерій (рівень самоконтролю; рівень уміння взаємодіяти в різних соціальних групах; рівень розуміння толерантності у старших класах і особливо факт її дотримання). Ці критерії та їх показники дають змогу не лише визначити студентів ВНЗ як ділових людей, а й оцінити рівень їх розвитку (високий, середній, низький). Методика формування ділових якостей у студентів закладів вищої освіти враховує вікові особливості, специфіку їх навчання, залучення вчителів, батьків, громадськості і, нарешті, вивчення профільних курсів. Результати наукової роботи свідчать про те, що впровадження методики розвитку ділових навичок у студентів закладів вищої освіти із застосуванням методики написання статей-відповідей на питання сприятиме підвищенню розвитку особистісно-професійного набору навичок.
Ключові слова
студенти закладів вищої освіти, набір професійних навичок, професія, методологія, бізнес-можливості, стаття-відповіді, компанія, підприємці, навички письма
Бібліографічні посилання
1. (2022). Do rising oil prices risk disruptions to global trade? URL: https://group.atradius.com/press/atradius-news/do-rising-oil-prices-risk-disruptions-to-global-trade.html (accessed 02.04.2024).
2. (2021). Macro-financial risks associated with rising oil prices. URL: https://www.ecb.europa.eu/press/financial-stability-publications/fsr/focus/2004/pdf/ecb~2e042626dd.fsrbox200412_04.pdf (accessed 02.04.2024).
3. (2024). High Oil Prices Can Help the Environment. URL: https://www.project-syndicate.org/commentary/high-fossil-fuel-prices-can-spur-us-climate-action-by-jeffrey-frankel-2021 (accessed 02.04.2024).
4. (2016). Full Fact. Economy introductions: the idea behind interest rate changes. URL: https://fullfact.org/economy/guide-economy-interest-rates (accessed 02.04.2024).
5. (2019). BBVA. How do interest rate cuts impact the economy? URL: https://www.bbva.com/en/how-do-interest-rate-cuts-impact-the-economy (accessed 02.04.2024).
6. Folger, J. (2023). What is the Relationship Between Inflation and Interest Rates? URL: https://www.investopedia.com/ask/answers/12/inflation-interest-rate-relationship.asp (accessed 04.04.2024).
7. World Bank Blogs. (2023). Exploring the link between rising inflation and economic growth: The role of the banking sector. URL: https://blogs.worldbank.org/en/allaboutfinance/exploring-link-between-rising-inflation-and-economic-growth-role-banking-sector (accessed 04.04.2024).
8. Kuttner, R. (2023). The Economy Is Still Doing Well. URL: https://prospect.org/blogs-and-newsletters/tap/2023-04-28-economy-still-doing-well/ (accessed 04.04.2024).
9. Shambaugh, D. (2020). The new strategic triangle: US and European reactions to China’s rise. The Washington Quarterly, 12-13.
10. United States Department of State. (2016). Press Releases – United States Department of State. URL: https://www.state.gov/press-releases (accessed 04.04.2024).
11. Colin, L. (2022). Remarks at the Elliott School of International Affairs, George Washington University, 135.
12. PwC’s Global Artificial Intelligence Study: Sizing the Prize (2023). URL: www.pwc.com/gx/en/issues/data-and-analytics/publications/artificial-intelligence-study.html (accessed 04.04.2024).
13. The White House. (2023). The Importance of Measuring the Fiscal and Economic Costs of Climate Change | OMB. URL: https://www.whitehouse.gov/omb/briefing-room/2023/03/14/the-importance-of-measuring-the-fiscal-and-economic-costs-of-climate-change (accessed 04.04.2024).
14. Krueger, P., Sautner, Z., Starks, L. (2020). The importance of climate risks for institutional investors. Review of Financial Studies, 33, 1067-1111.
15. Hassler, J., Krusell, P., Olovsson, C. (2022). Suboptimal climate policies: non-uniform and indirect taxation of CO2. Mimeo, IIIES, Stockholm University, 155.
16. Generation Foundation (2013). Stranded Carbon Assets: Why and How Carbon Risks Should be Incorporated in Investment Analysis. Generation Foundation, London and New York, 31-51.
