Автор(и):
- Василишина Наталія Максимівна, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0003-9998
DOI: https://doi.org/10.32782/2307-9770.2025.13.01.02
Мова статті: ENG
Анотація
Мова є фундаментальною складовою розвитку людини та освітнього процесу. У сучасний час технології здійснюють суттєвий вплив на освіту. Це дослідження має на меті розглянути вплив технологій на вдосконалення мовних навичок у здобувачів вищої освіти. Використовуючи якісну методологію, у рамках дослідження проведе огляд літератури, що передбачає аналіз та інтерпретацію даних за допомогою різних інформаційних і текстових джерел. Методи аналізу даних включатимуть аналіз контенту для виявлення закономірностей і тем у літературі, тематичний аналіз для розуміння основної структури, кодування для категоризації даних, постійний порівняльний аналіз для порівняння даних, синтез результатів і тріангуляцію для забезпечення достовірності аналітичних результатів. Отримані результати показують, що технологія має вирішальне значення для підвищення рівня володіння мовою в освіті. У цифрову епоху розширення доступу до навчальних ресурсів, технологічних програм для навчання, адаптивних методів навчання та інтеграція технологій у класних кімнатах створили значні можливості для студентів покращити свої мовні навички. Це дослідження демонструє вплив цифрових платформ на розвиток англійської мови, наголошуючи на впливі різних методів онлайн-комунікації – від звичайних текстів до сучасних твітів – на мовну практику. Поява цифрових засобів масової інформації призвела до швидких і помітних трансформацій в англійській мові, спричинених інноваційними методами спілкування та взаємодії. Завдяки всебічному огляду літератури, аналізу тенденцій цифрової комунікації та тематичним дослідженням конкретних платформ це дослідження підкреслює, як цифрові медіа формують сучасне використання англійської мови, і дає уявлення про ширші наслідки розвитку мови та освіти. Враховуючи зазначену вище актуальність дослідження метою статті є акцентування уваги на п’яти навичках іншомовної компетенції, таких як: навички технологічного володіння; навички цифрового спілкування та командної співпраці; навички емоційного інтелекту (EQ); навички безперервного навчання та розвитку, а також навички адаптивності та здатності до навчання, набуття яких покращить майбутню професійну компетентність студентів університету та конкурентоспроможність їхньої праці на ринку.
Ключові слова
цифрова ера, соціальні медіа, технології, зміна мови, цифрова грамотність, іноземна мовна компетенція, навички англійської мови, прогресування
Бібліографічні посилання
1. Adams, J. M., & Carfagna, A. (2021). Coming of age in a globalized world: The next generation. Westport, CT: Kumarian. 138 p.
2. Ambient Insight. (2023). The 2013-2023 worldwide digital English language learning market. http://www.ambientinsight.com/Resources/Documents/AmbientInsight-2013-2018-Worldwide-Digital-English-Language-Learning-Market-Executive-Overview.pdf
3. American Councils on International Education. (2021). The national K-12 foreign language enrollment survey. https://www.americancouncils.org/sites/default/files/FLE-report-June17.pdf
4. Anthony P., Smith N., Strohl J. (2021). Recovery: Job Growth and Education Requirements Through 2020 (Washington, DC: Georgetown Center on Education and the Workforce, June 2013). https://cew-7632.kxcdn.com/wpcontent/uploads/2014/11/Recovery2020.FR_.Web_.pdf
5. Barack, L. (2024). Higher education in the 21st century: Meeting realworld demands, Economist Intelligence Unit Research Report sponsored by Academic Partners. The Economist, March 2024.
6. Bureau of Labor Statistics. Onet Online. (2022). Summary report for: 25-1124.00 – Foreign language and literature teachers, postsecondary. https://www.onetonline.org/link/summary/25-1124.00
7. Cialdini, R. (2020). Influence: The psychology of persuasion. Boston: Harvard Business.
8. Commission on Language Learning. (2022). America’s languages: Investing in language education for the 21-st century. https://www.amacad.org/content/Research/researchproject.aspx?d=21896.
9. Carnevale, A., Smith, N. (2021). Help wanted: Projections of jobs and education requirements through 2018. Washington, DC: Georgetown University Center on Education and the Workforce.
10. Carnevale A., Smith, N. (2024). Editorial, Human Resource Development International, Vol. 16, No. 5, 491-501. Nov. 18, 2024. https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/13678868.2013.821.
11. King, M. (2021). Why Higher Ed and Business Need to Work Together, Harvard Business Review, July 17, 2021. https://hbr.org/2015/07/why-higher-ed-and-business-need-towork-together.
12. Wells, K. (2020). To close the skills gap, we shouldn’t forget the need for soft skills. World Economic Forum. October 7, 2020. https://www.weforum.org/agenda/2016/10/to-close-the-skills-gapwe-shouldnt-forget-the-need-for-soft-skills
13. Wolf, A. (2022). Vocational qualifications in Europe: the emergence of common assessment themes. In L. Bash and A. Green (eds) Youth, Education and Work: World Yearbook on Education. London: Kogan Page.
14. Young, M., Hodgson, A. and Leney, T. (2023) Unifying the Post-Compulsory Curriculum: Lessons from France and Scotland. Unified 16+ Curriculum Series No.9, Post-16 Education Centre. London: Institute of Education.
15. Xiao, Y., & Zhi, Y. (2023). An Exploratory Study of EFL Learners’ Use of ChatGPT for Language Learning Tasks: Experience and Perceptions. Languages, 8(3), https://doi.org/10.3390/languages8030212.
